Mijn functie(s) binnen de stichting zijn:

• Finance Manager

Wie ben jij?

Ik ben Arie Kammeraat, woonachtig in Alphen aan den Rijn.

Een paar maanden geleden ben ik als bestuurslid tot de Stichting Rechtsbescherming toegetreden. Nu deze stichting haar werkzaamheden beëindigt heb ik besloten toe te treden tot de Stichting Jeugdrecht op uitnodiging van de oprichter Arman Guman.

Hoe ziet je dagelijkse leven eruit en wat is je functie binnen de stichting?

Op dit moment heb ik geen betaalde baan, zodat ik me volledig kan focussen op vrijwilligersactiviteiten. Een daarvan is penningmeester van de Stichting Jeugdrecht, een stichting met mooie doelstellingen waaraan ik graag mijn steentje wil bijdragen.

Wat zijn je hobby's?

Mijn hobby's zijn lezen, vooral veel over geschiedenis, muziek luisteren en verzamelen, regelmatig naar de film en het theater om een goede cabaretvoorstelling te zien.

Ook fiets en wandel ik graag.

Sinds wanneer ben jij bekend met het Jeugdrecht?

Omdat mijn achtergrond vooral op andere gebieden ligt, ben Ik nog niet heel goed bekend met het jeugdrecht, leer wel elke dag bij door me te verdiepen in allerlei artikelen en publicaties over dit onderwerp. Binnen ons bestuur is voldoende kennis aanwezig om mij daarin bij te staan.

Hoe kunnen mensen jou bereiken?

Ik ben bereikbaar per mail: arie.kammeraat@stichtingjeugdrecht.nl