Hieronder kunt u onze IT partners vinden

Aram Enterprises

Aram Enterprises is een van de belangrijkste partners van de stichting.

Aram Enterprises heeft voor de stichting een website gebouwd, en onderhoudt de website wekelijks. Ook zorgt Aram Enterprises ervoor dat vrijwilligers veilig en snel documenten kunnen raadplegen door systemen voor de stichting te bouwen en te onderhouden.

Microsoft

Microsoft is een van de belangrijkste partners van de stichting.

Sinds de oprichting van de stichting in 2024, heeft Microsoft de stichting enorm hard geholpen met het bouwen van haar cloud-services. Ook verleent Microsoft de stichting korting(en) op haar diensten.

Google is een van de belangrijkste partners van de Stichting.

Sinds de oprichting van de stichting in 2024, heeft Google de stichting goed geholpen met onder andere het beter vindbaar maken van de stichting op haar zoekmachines.

TechSoup

TechSoup, is een belangrijke partner van de stichting op het gebied van IT.

TechSoup is sinds eind mei 2024 een belangrijke partner van de stichting, zij biedt de stichting voor een lager bedrag IT middelen aan.