Tientallen cliënten krijgen brief

Gepubliceerd op 24 mei 2024 om 20:04

Amsterdam 24 mei 2024,

Tientallen (ex) cliënten van de stichting krijgen komende week (26 mei -1 juni 2024) per post, of per mail een brief van de stichting.

Zoals iedereen inmiddels wel weet, bestaat Stichting Rechtsbescherming niet meer, en daarvoor in de plaats is Stichting Jeugdrecht. Maar hoe zit het met jouw stukken = dossier nu precies.

Omdat elke cliënt uniek is, krijgt elke cliënt de komende week (26 mei -1 juni 2024) per post of per mail een brief van de stichting. In deze brief leggen we graag uit wat er met jouw dossier gaat gebeuren, wordt deze overgenomen van Stichting Rechtsbescherming of wordt deze vernietigd? Dat staat allemaal in de brief die de stichting verstuurd heeft.

Het is daarom van groot belang dat u als cliënt deze brief goed leest, en bij vragen zeker contact opneemt, wat het draait natuurlijk om uw gegevens.

Heeft u na 1 juni 2024, geen brief per post van ons ontvangen, of een mail? Neem dan zo snel mogelijk contact op met jouw contactpersoon of stuur een mail naar info@stichtingjeugdrecht.nl. Wellicht is de brief onderweg zoek geraakt door de leverancier of hebben wij uw contactgegevens niet (als wij uw contactgegevens niet hebben, dan weten we u ook niet te benaderen).

In welke gevallen ontvangt u geen brief van ons:

1. Als wij uw contactgegevens niet hebben (neem contact op en geef ons uw contactgegevens door).
  2. Als wij geen dossier, of stukken van u hebben. Het heeft dan geen zin om u een brief te sturen als wij niets van u hebben.
  3. Als u na 6 mei 2024 cliënt bent geworden van de stichting.
  4. Als u in de periode van Januari 2021- Juni 2023 cliënt bent geweest van Stichting Rechtsbescherming.

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.