Doneren via Tikkie

Gepubliceerd op 19 juni 2024 om 16:21

Amsterdam 19 juni 2024,

Geachte heer/mevrouw,

Stichting Jeugdrecht, is per vandaag een zakelijke overeenkomst aangegaan met betaalprovider Tikkie (dochteronderneming ABN Amro). De stichting kan doormiddel van deze zakelijke overeenkomst, welke zij is aangegaan met Tikkie, gemakkelijk en snel donaties binnenkrijgen op haar bankrekening. Dit maakt het makkelijker voor donateurs om donaties aan de stichting te doen.

Wat is Tikkie?

Tikkie biedt sinds 2015 een gemakkelijke manier van betalen, zonder dat men IBAN-nummers moet overnemen. Dit scheelt tijd en is daarmee tijdbesparend.

Waarom Tikkie?

Al zeggen wij het zelf, wij zijn trots klant van de ABN Amro bank, en nadat zij ons Tikkie aangeboden hebben, konden wij moeilijk dit overslaan. Wij moeten immers met de tijd meegaan.

Als ik doneer via Tikkie, is mijn donatie nog steeds belastingaftrekbaar?

Als jij doneert, aan onze stichting, dan maakt het niet uit of jij doneert via een Tikkie of via bankoverschrijving.

Meer informatie omtrent belastingvrij schenken vind je hier: ANBI

Wat is het voordeel voor mij om te doneren via Tikkie?

Als je doneert via Tikkie ben je na 20 seconden klaar, als je overweegt te doneren via bankoverschrijving (wat vanzelfsprekend ook mag), kan dit wel even een paar minuten in beslag nemen, omdat je dan het IBAN-nummer van de stichting moet overnemen, de tenaamstelling en nog de omschrijving moet invullen.

Hoeveel transactiekosten betalen jullie aan Tikkie?

De stichting betaalt maandelijks ongeveer 0,32 euro per ontvangen Tikkie donatie. Maar uiteraard hebben wij als stichting daar geen moeite mee.

Ik wil toch graag via bankoverschrijving doneren, kan dat?

De manier van donatie maakt voor de stichting niets uit, als u wenst te doneren via bankoverschrijving dan bent u vrij om dit te doen.

Onze IBAN-nummer en de gegevens die u nodig heeft voor doen van een bankoverschrijving, vind je hier: Tarieven

Waar kan ik de betaallink voor tikkie vinden?

De betaallink voor het doen van een donatie via Tikkie, treft u hier aan: Tarieven

Stichting Jeugdrecht, dankt u alvast bij voorbaat voor uw donaties, hoe klein uw donatie ook is het wordt erg gewaardeerd!

Met vriendelijke groet,

Team Jeugdrecht

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.