Regels en gebruik Whatsapp groep

Leuk dat je in onze Whatsapp groep wilt komen.

Graag willen we nog even het volgende onder je aandacht brengen, voordat je deelneemt in onze Whatsapp groep:

1. Respecter ieders privacy

Authentieke expressive discussies dragen bij aan groepen, maar kunnen ook gevoelig en prive zijn. Dit is een openbare groep, en kan door iedereen gelezen worden.

1. Linken plaatsen

Het is verboden om reclame te maken voor producten, diensten, andere groepen, sites of commerciele uitingen. Het plaatsen van reclame mag dus niet. Alleen in goed overleg met de beheerders, de beheerder(s) dienen u dan schriftelijke toestemming te geven. Het delen van nieuwsbrieven, tweets of overige verwijzingen naar externe websites mag wel zolang dit niet misleiding is en het tot het doel van de stichting behoort.

1. Oproepen, linken

Bij het plaatsen van reclame, linken of oproepen ook naar andere whatsapp groepen zonder overleg worden deze per direct verwijderd, u kunt als verzender dan ook verwijderd worden uit de groep.

1. Haatdragende taal

Plaats geen berichten met discriminerende, bedreigende,

beledigende, -Seksistische of anderszins ongepaste inhoud.

Plus dat wij ons het recht voorbehouden die persoon direct te blokkeren.

1. Privacy

Alle bestanden, die gedeeld worden in deze groepsapp blijven in deze groepsapp. Met bestanden wordt er bedoeld (MP3, MP4, Filmpjes, Audio opnames, Foto’s, PDF bestanden etc).

1. Smaad en laster

Respecteer je eigen, en vooral andermans privacy, schrijf je berichten in algemeen beschaafd Nederlands (ABN) Smaad en lasterliike berichten worden verwiiderd incl. blokkade voor de plaatser.

1. Agressief taalgebruik en bedreigingen

Agressief taalgebruik, schelden, bedreigingen of op de man spelen is niet toegestaan. Wij behouden ons het recht voor dit soort berichten direct incl. plaatser te verwijderen zonder nadere uitleg.

1. Overtreding van de groepsregels

Overtreding van de groepsregels kan je een directe blokkade en verwijdering van de groep opleveren. Een ieder is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen topics.

Meer info: www.stichtingjeugdrecht.nl

Met vriendelijke groet,

Stichting Jeugdrecht

Ga je akkoord met bovenstaande voorwaarde?

Fijn dan kun je hieronder drukken op Join onze Whatsapp groep